Opona Tracmax 185/65R14 X-PRIVILO S130 86H
Opona Tracmax 185/65R14 X-PRIVILO S130 86H [S130R1414]
Dzisiaj produkt oglądało 107 osób
Przez 30 dni produkt kupiło 219 osób
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Zimowe |
Szerokość | 185 |
Profil | 65 |
Średnica | 14 |
Index nośności | 86 = 530 kg |
Index prędkości | H = 210 km/h |
Hamowanie na mokrym | B |
Opór toczenia | D (Wcześniejsze oznaczenie: D, E) |
Hałas zewnętrzny | 70 dB |
Kod EPREL | 606588 |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | S130R1414 |
Kod EAN: | 6958460916741 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Tracmax 185/65R14 X-PRIVILO S130 86H
- Konstrukcja pojedynczej prowadnicy i poprzecznego rowka drenażowego sprawia, że na śniegu/mokrej nawierzchni wykazuje doskonałe właściwości trakcyjne i hamujące.
- Wzdłużny, półgłęboki rowek przeciągający umożliwia efektywne połączenie pomiędzy blokami - zwiększa wytrzymałość bloków i zapewnia lepszą wydajność toczenia.
- Konstrukcja z blachy stalowej 3D o wysokiej gęstości może skutecznie zwiększyć siłę przyczepności w śniegu, skutecznie przebić taflę wodną na mokrej nawierzchni drogi.
Produkty podobne do Opona Tracmax 185/65R14 X-PRIVILO S130 86H
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
RoadX
RXFROST WH01
185/65R14 86 H D | D | B 71dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat
GoodYear
ULTRA GRIP 9+
185/65R14 86 T D | B | B 71dB
- Klasa ekonomiczna
Sailun
ICE BLAZER ALPINE+
185/65R14 86 H E | C | B 71dB
- Klasa średnia
Kumho
WinterCraft WP52
185/65R14 86 T D | B | B 71dB
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
Triangle
SnowLion TR777
185/65R14 86 T C | D | B 70dB
- Klasa średnia
- Gwarancja 5 lat
Fulda
KRISTALL MONTERO 3
185/65R14 86 T D | C | B 71dB
- Klasa ekonomiczna
Fortune
SNOWFUN FSR-901
185/65R14 86 T D | D | B 71dB
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.