Opona GoodYear 225/40R18 EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 92Y XL FR
Opona GoodYear 225/40R18 EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 92Y XL FR [549472]
WYBÓR
Producent | GoodYear |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Letnie |
Szerokość | 225 |
Profil | 40 |
Średnica | 18 |
Index nośności | 92 = 630 kg |
Index prędkości | Y = 300 km/h |
Hamowanie na mokrym | A |
Opór toczenia | D (Wcześniejsze oznaczenie: D, E) |
Hałas zewnętrzny | 71 dB |
Kod EPREL | 611076 |
Ochrona rantu (FR) | Tak |
Opona wzmacniana (XL/RF) | Tak |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | 549472 |
Kod EAN: | 5452000820440 |
Gwarancja: | 5 lat |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona GoodYear 225/40R18 EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 92Y XL FR
Następca popularnej i cenionej opony F1 Asymetryczny 3
Innowacyjna technologia znacznie poprawia parametry w zakresie hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
Goodyear ogłosił nową generację opon drogowych Ultra High Performance (UHP) - Eagle F1 Asymmetric 5. Zaprojektowana jako najlepsza opona letnia na cały rok, Goodyear wykorzystuje innowacyjne technologie, które pozwalają na znaczną poprawę hamowania na mokrej nawierzchni i prowadzenia na suchej nawierzchni bez uszczerbku dla komfortu jazdy i hałasu na drodze.
Kluczem do szerokich możliwości opony jest opracowanie przez Goodyeara wysoko rafinowanej mieszanki, która łączy w sobie właściwości jezdne na mokrej nawierzchni bez utraty wytrzymałości i sterowności na suchej nawierzchni. Dzięki zastosowaniu plastrów zwiększających kontakt opony z nawierzchnią podczas hamowania, co skutkuje krótszymi o 4 procent drogami hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą Eagle F1 Asymmetric 3.
Testy opon (4)
Opona w testach Auto Motor i Sport 03-2020 | |
---|---|
Zgodnie z mottem "dla tych, którzy benzynę mają we krwi", magazyn pokazuje świat motoryzacji w całej jego okazałości. Oprócz testów, znajdziemy w auto motor i sport aktualne komentarze i analizy dotyczące produkcji, sprzedaży i serwisowania aut, materiały o nowych tendencjach w technice i stylistyce samochodowej, relacje z wielkich wystaw a także kompetentne relacje z rajdów i wyścigów. Zwycięzca testu Auto Motor i Sport, jako szczególnie warta polecenia. Daje się łatwo kontrolować, przyczepna na mokrej drodze. Bardzo dobre zachowanie w aquaplaningu, krótka droga hamowania. Opona cicha. |
Opona w testach Auto Świat 03-2019 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Wzorowa 2019. Eko-Mistrz 2019. Ta nowa opona klasy premium wyróżnia się trwałością. Dynamiczne właściwości jezdne na mokrej nawierzchni i stabilne prowadzenie boczne, precyzyjne reakcje, krótkie drogi hamowania, dobry stosunek jakości do ceny. |
Opona w testach Auto Świat 04-2020 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Zwycięzca Testu Opon Letnich 2020 Auto Świat. Sportowa opona o dynamicznych własnościach zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni, precyzyjne prowadzenie, krótkie drogi hamowania, wysoka prognozowana trwałość, stosunkowo dobra cena. |
Opona w testach AutoBild 2020 | |
---|---|
AutoBild, to jeden z najpopularniejszych niemieckich magazynów motoryzacyjnych. Poza ogólnymi artykułami - na poważnie zajmuje się różnorodnymi testami - w tym testami opon. To odpowiednik rodzimego AutoŚwiat'a, dzięki testom przeprowadzanym na niemieckich torach wyścigowych, potencjalny użytkownik ma pełną świadomośc oferowanego towaru popartego profesjonalnymi testami. Krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni. Doskonały komfort podróżowania przy zminimalizowanym poziomie hałasu. Nowoczesna mieszanka, optymalizującą kontakt bieżnika z podłożem. |
Produkty podobne do Opona GoodYear 225/40R18 EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 92Y XL FR
- Klasa średnia
Toyo
PROXES COMFORT
225/40R18 92 W XL D | A | B 70dB
- Klasa premium
- Homologacja MO
- Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej
Continental
ContiSportContact 5
225/40R18 92 Y XL C | B | B 72dB
- Klasa średnia
- Gwarancja 4 lata
Firestone
SPORT
225/40R18 92 Y XL B | A | B 70dB
- Klasa średnia
- Gwarancja 5 lat
Uniroyal
RainSport 5
225/40R18 92 Y XL C | A | B 72dB
- Klasa premium
- Homologacja *
- Gwarancja 4 lata
Bridgestone
POTENZA S001
225/40R18 92 Y XL RunOnFlat D | B | B 72dB
- Klasa premium
- Gwarancja 4 lata
Bridgestone
POTENZA SPORT
225/40R18 92 Y XL D | A | B 72dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej
Continental
PremiumContact 6
225/40R18 92 Y XL C | A | B 72dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej
Continental
ContiSportContact 5
225/40R18 92 Y XL D | A | B 72dB
O producencie GoodYear
GoodYear na pierwszy montaż dostarcza opony takim koncernom jak: Audi, Ferrari, Isuzu, Maserati, Opel, Skoda, BMW, Fiat, Iveco, Mercedes, Peugeot, Toyota, Chrysler, Ford, Jaguar, Mini, Porsche, Volkswagen, Citroen, General Motors, Lancia, Mitsubishi, Renalut, Dacia, Honda, Land Rover, Nissan, Rolls Royce.
Goodyear jest jedną z wiodących firm oponiarskich na świecie działającą w większości regionów świata i jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek. Wraz ze swoimi amerykańskimi i międzynarodowymi spółkami zależnymi Goodyear rozwija, produkuje i sprzedaje opony do większości zastosowań. Firma produkuje i sprzedaje również chemikalia związane z gumą do różnych zastosowań.
W przypadku Goodyeara warto wyróżnić stworzenie pierwszej na rynku opony wielosezonowej – All Weather – przeznaczonej do jazdy zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Goodyear jest także prekursorem stosowania kolców w oponach przeznaczonych na trudne warunki zimowe. Koncern jako pierwszy stworzył oponę wykonaną z gumy syntetycznej. Goodyear produkuje szeroką gamę opon dla klientów na całym świecie. We wszystkich naszych markach oferujemy wszystkie korzyści, jakich oczekują dzisiejsi kierowcy, od innowacyjnej technologii i obsługi wydajności po niezawodność w każdych warunkach pogodowych i przystępną jakość.
W ostatnich latach amerykańska marka pracuje nad koncepcjami, które znajdą zastosowanie w czasach tzw. nowej mobilności. Opracowała m.in. opony w kształcie kuli, stworzone z myślą o samochodach autonomicznych oraz opony w pełni biodegradowalne. Są to rozwiązania, których wprowadzenie do produkcji seryjnej nie jest jeszcze możliwe.
Goodyear jest jednym z największych na świecie operatorów serwisów samochodów ciężarowych i ośrodków zajmujących się bieżnikowaniem opon. Ponadto prowadzi działalność około 1100 punktów sprzedaży opon i punktów usługowych, w których oferuje swoje produkty do sprzedaży detalicznej i zapewnia naprawy samochodów i inne usługi. Goodyear produkuje swoje produkty w 47 obiektach w 21 krajach. Ma działania marketingowe w prawie każdym kraju na świecie.
Do koncernu Goodyear Tire (USA) przynależą m.in. następujące marki: Dunlop, Dębica, Fulda, Sava.
Warunki gwarancji
Gwarancja: | 5 lat |
---|---|
Karta gwarancyjna: | GoodYear - karta_gwarancyjna_goodyear_dunlop_fulda_sava_debica.pdf [2016-04-06 17:02, 483328kB] |