Śpiesz się, oferta kończy się za:

DOSTAWA KURIEREM JUŻ OD 9,99!
Zobacz szczegóły dostawy »
555.69
Wcześniej
879.45
Credit Agricole Raty
Na stanie: Na wyczerpaniu 1
Dostępny od ręki
Rok Produkcji (DOT): 2018

Opona Vredestein ULTRAC VORTI 235/35R19 91Y XL

Producent Vredestein
Typ pojazdu Osobowe
Sezon Letnie
Szerokość 235
Profil 35
Średnica 19
Index nośności 91 = 615 kg
Index prędkości Y = 300 km/h
Hamowanie na mokrym B
Opór toczenia F
Hałas zewnętrzny 71 dB
Opona wzmacniana (XL/RF) Tak
Rok Produkcji (DOT) 2018
Kod producenta (SAP)8714692261473
Kod EAN:8714692261473
Gwarancja: 3 lata
Gwarant: Pełna gwarancja producenta
Stan: Fabrycznie nowa
Dystrybucja: Oficjalny dystrybutor w Polsce
Standardy Unii Europejskiej
F
B
Liczba fal
71 dB

Opona Vredestein ULTRAC VORTI 235/35R19 91Y XL

Ultrac Vorti to opona najwyzszej klasy typu Ultra High Performance. Opona została opracowana we współpracy z włoska firma Giugiaro. Nowoczesne wzornictwo i asymetryczna rzezba bieznika zapewniaja sportowe osiagi i wyjatkowy wyglad opony. Opona oferuje doskonała przyczepnosc, maksymalny comfort jazdy i bardzo krótka droge hamowania zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Dzieki zastosowaniu innowacyjnej technologii opona charakteryzuje sie niskim poziomem hałasu.

Opona Ultrac Vorti jest dostepna takze w wersji przeznaczonej do montazu na tylnej osi samochodów. Zoptymalizowany profil i odpowiednia budowa sprawiaja, ze opona idealnie nadaje sie do samochodów sportowych, które maja opony róznej szerokosci na przedniej i na tylnej osi. Poniewaz to przednie opony odprowadzaja wiekszosc wody spod kół podczas jazdy po mokrej nawierzchni, podczas projektowania tylnych opon główny nacisk został połozony na zapewnienie przyczepnosci i stabilnosci.

Testy opon (3)

Opona w testach Auto Świat 04-2016

Auto Świat

Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd.

Sportowo-dynamiczna na mokrej jezdni. Świetnie sprawdza się na mokrej, jak i suchej nawierzchni.

Opona w testach Auto Świat 03-2019

Auto Świat

Krótkie drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni, precyzja prowadzenia i przekonujące zachowanie na suchym, niski poziom hałasu.

Opona w testach Auto Świat 04-2020

Auto Świat

Dobra przyczepność i znakomite prowadzenia na obu rodzajach nawierzchni, precyzyjna reakcja na ruchy kierownicą, wysoka odporność na aquaplaning, uczciwa cena.

O producencie Vredestein

Vredestein jest Holenderska firma, która rozpoczęła swoją działalność w 1908 r. Głównie zajmuje się produkcją  opon przeznaczona do samochodów osobowych, rolniczych, oraz rowerów.  W 1925 r. firma wycofała się z rynku oponiarskiego i powróciła na rynek po 21 letniej przerwie. Po powrocie na rynek rozpoczęli współpracę z koncernem BF Goodrich. Vredestein stało się oponiarską elitą w roku 1963. I od tego czasu logo firmy można było zobaczyć na rajdach Monte Carlo.

Produkcję opon Vredestein szacuje się  na ok. sześć milionów opon rocznie. Zakłady produkcyjne są w Enschede, Kirov i Woroneż. Do koncernu Vredestein należy marka Maloya, której opony są produkowane w fabryce w Enschede. W gamie produktów Vredestein Banden są też pierwsze na świecie opony (Sportrac i Ultrac) zaprojektowane przy współudziale włoskich stylistów z Giugiaro Design. Jest to pierwszy producent ogumienia, który zwrócił uwagę na design swojego produktu. Jednocześnie zachowując wszystkie cechy wpływające na komfort i bezpieczeństwo jazdy.

Innowacje to podstawa
Innowacje są konieczne do utrzymania pozycji lidera w branży opon i są ważną częścią firmy Vredestein. Duch innowacyjności zawsze popychał nas do przodu, a dzisiaj motywuje wszystkich pracowników do tworzenia najlepszych dostępnych opon.

Najlepsze osiągi
W ciągu ostatnich dziesięcioleci świat poczynił znaczne postępy w kwestiach bezpieczeństwa, sterowności i zużycia paliwa, a opony odegrały w tym rozwoju ważną rolę. Opony stanowią punkt kontaktu między pojazdem a drogą i to od nich w dużej mierze zależy prawidłowe działanie systemów takich, jak ABS i ESP. Każdego roku specjaliści z centrum badań i rozwoju firmy Vredestein wykonują testy wymagające pokonania setek tysięcy kilometrów dróg. Nie poprzestają, dopóki nie dobiorą doskonałego bieżnika, najlepszej mieszanki gumy i optymalnej konstrukcji. Skutkuje to najlepszymi ocenami w niezależnych europejskich testach opon.

Cztery pory roku, jedna opona i jeden zwycięzca: Quatrac Vredestein
Firma Vredestein jest rynkowym liderem w segmencie opon całorocznych. Fundamenty tego sukcesu zostały położone w 1993 roku, kiedy na rynek trafiła pierwsza generacja opon Quatrac. Od tego czasu firma kontynuowała doskonalenie opon Quatrac. W oponach całorocznych wykorzystano ogrom wiedzy zdobytej podczas prac nad oponami letnimi i zimowymi, dzięki czemu powstała doskonała opona na każdą porę roku. Seria Vredestein Quatrac osiąga znakomite wyniki w testach opon zimowych i jest uznawana za jedną z najlepszych w swojej klasie.

Opony do kół bliźniaczych
Optymalizacja osiągów i bezpieczeństwa jest również stosowana w oponach do kół bliźniaczych. Firma Vredestein była pierwszym producentem takich opon, który otrzymał certyfikat ECE roku - R75 na aż trzy modele. Nasze doświadczenie i wiedza są widoczne w oponie wyścigowej Vredestein Fortezza Senso, która jest z powodzeniem używana przez wiele zawodowych zespołów kolarskich, a także amatorów.

Zwiększanie mocy w branży rolniczej i przemysłowej
Opony rolnicze firmy Vredestein zostały docenione przez niezależne instytucje przy wielu okazjach. Opony Traxion+ i TraxionXXL wyznaczyły nowe standardy w swoim segmencie, podobnie jak serie Flotation i Greentrax — przeznaczone głównie do prac ogrodowych. Ponadto firma Vredestein oferuje niezwykle szeroką gamę opon przemysłowych i zajmuje w tej kategorii wyjątkową pozycję. O doskonałej jakości i efektywności opon rolniczych firmy Vredestein świadczy fakt, iż różni producenci maszyn rolniczych montują je fabrycznie w swoich maszynach.

Warunki gwarancji

Gwarancja: 3 lata

Karta gwarancyjna: Vredestein - karta_gwarancyjna_vredestein.pdf [2016-11-14 08:29, 274432kB]

Opinie (15)

  • Kolejny komplet identycznych opon, naprawdę je polubiłem.

    Ocena: 5

    Adrian

  • Mój przyjaciel mi je polecił, nie pierwszy raz kiedy mu zaufałem.

    Ocena: 5

    Natalia

  • Moje oczekiwania co do opon zostały spełnione.

    Ocena: 5

    KrystianekZPW

  • Jestem bardzo zadowolony z tych opon i mogę je spokojnie polecić.

    Ocena: 5

    Wojtek

  • zero problemów z przyczepnością w każdych warunkach

    Ocena: 5

    Olaf

  • polecam nawet do samochodów o dużej mocy i momencie

    Ocena: 5

    Remigiusz

  • niskie opory toczenie dzięki temu mam niższe spalanie o około 0.3l /100km polecam

    Ocena: 5

    Joachim

  • dobra przyczepność, dużo mniejsza droga hamowania niż na poprzednich

    Ocena: 4

    Jan

  • są na bardzo wysokim poziomie polecam

    Ocena: 5

    Gabriel

  • Opony ciche, auto super się prowadzi i super wygląda. Ścieralność-trudno powiedzieć za mały przebieg.

    Ocena: 5

    sos0464

  • Bardzo dobra opona, spisuję się rewelacyjnie. Hamowanie na mokrym i suchym asfalcie fenomenalne. Na mokrej nawierzchni abs włącza się bardzo późno. Zjawiska aquaplaningu nie zauważyłem. W zakrętach bardzo pewna nie gubi przyczepności. Samochód jedzie jak przyklejony. Kolejna zaleta to komfort, opony kumho które miałem wcześniej były mniej komfortowe. Wyraźnie odczuwało się niedoskonałości naszych dróg. Jeszcze jedna ciekawa rzecz to dość duży rant ochronny.

    Ocena: 5

    neez

  • fachowcy

    Ocena: 5

    waldi

  • dobre właściwości trakcyjne na mokrym i suchym

    Ocena: 5

    Użytkownik Ceneo

  • Kupiłem w ciemno, bo nie było absolutnie zadnej recenzji tych opon w momencie gdy je kupowałem. Świetna opona, niezbyt twarda doskonałe wyczucie i prowadzenie zarowno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Opona jest równiez cicha. Nie zauważyłem tez zwiększonego zużycia bieznika. Zrobiłem na niej w tym roku około 15 tyś km i nie widac praktycznie zadnego zużycia. Opony zamontowane były na Jaguarze X-type 3.0 4x4 automat.

    Ocena: 5

    bodi

  • dobra przyczepność i trakcja, oraz krótka droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni ,cicha ,ładnie się prezentuje na alufelgach

    Ocena: 5

    Waldemar

Ocena: