Opona Tracmax 195/65R15 X-PRIVILO S130 91H
Opona Tracmax 195/65R15 X-PRIVILO S130 91H [S130R1517]
Dzisiaj produkt oglądało 91 osób
Przez 30 dni produkt kupiło 219 osób
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Zimowe |
Szerokość | 195 |
Profil | 65 |
Średnica | 15 |
Index nośności | 91 = 615 kg |
Index prędkości | H = 210 km/h |
Hamowanie na mokrym | B |
Opór toczenia | C |
Hałas zewnętrzny | 70 dB |
Kod EPREL | 606916 |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | S130R1517 |
Kod EAN: | 6958460916796 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Tracmax 195/65R15 X-PRIVILO S130 91H
- Konstrukcja pojedynczej prowadnicy i poprzecznego rowka drenażowego sprawia, że na śniegu/mokrej nawierzchni wykazuje doskonałe właściwości trakcyjne i hamujące.
- Wzdłużny, półgłęboki rowek przeciągający umożliwia efektywne połączenie pomiędzy blokami - zwiększa wytrzymałość bloków i zapewnia lepszą wydajność toczenia.
- Konstrukcja z blachy stalowej 3D o wysokiej gęstości może skutecznie zwiększyć siłę przyczepności w śniegu, skutecznie przebić taflę wodną na mokrej nawierzchni drogi.
Produkty podobne do Opona Tracmax 195/65R15 X-PRIVILO S130 91H
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
Nexen
WINGUARD SNOW G3 WH21
195/65R15 91 T | | dB
- Klasa średnia
Kumho
WinterCraft WP52
195/65R15 91 T C | B | B 72dB
- Klasa ekonomiczna
Sailun
ICE BLAZER ALPINE+
195/65R15 91 T D | C | B 72dB
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
Nexen
WINGUARD SNOW G3 WH21
195/65R15 91 H | | dB
- Klasa ekonomiczna
Sailun
ICE BLAZER ALPINE+
195/65R15 95 T D | C | B 72dB
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
Triangle
WinterX TW401
195/65R15 95 H E | C | B 71dB
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
- Gwarancja 5 lat
Dębica
FRIGO 2
195/65R15 91 T D | C | B 71dB
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.