Opona Yokohama 235/60R18 GEOLANDAR A/T G015 107H XL FR
Opona Yokohama 235/60R18 GEOLANDAR A/T G015 107H XL FR [R1145]
Producent | Yokohama |
Typ pojazdu | Terenowe 4x4/SUV |
Sezon | Wielosezonowe |
Szerokość | 235 |
Profil | 60 |
Średnica | 18 |
Index nośności | 107 = 975 kg |
Index prędkości | H = 210 km/h |
Hamowanie na mokrym | C |
Opór toczenia | E (Wcześniejsze oznaczenie: F, G) |
Hałas zewnętrzny | 72 dB |
Kod EPREL | 630621 |
Kraj Produkcji | THAIILANDIA |
Oznaczenie 3PMSF | Tak |
Oznaczenie M+S | Tak |
Ochrona rantu (FR) | Tak |
Opona wzmacniana (XL/RF) | Tak |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | R1145 |
Kod EAN: | 4968814904128 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Yokohama 235/60R18 GEOLANDAR A/T G015 107H XL FR
yokohama GEOLANDAR A/T są to opony stworzone do samochodów SUV i z napędem 4x4
yokohama GEOLANDAR A/T oferuje:- Opona przystosowana do każdych warunków.
- Mieszanka zachowuje odpowiednią miękkość w niskich temperaturach i odporność na zużycie w wysokich.
- Konstrukcja zapewniająca trakcję na każdej nawierzchni.
Produkty podobne do Opona Yokohama 235/60R18 GEOLANDAR A/T G015 107H XL FR
- Klasa średnia
- Gwarancja 10 lat
BFGoodrich
ADVANTAGE SUV ALL-SEASON
235/60R18 103 V | | dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat
GoodYear
EAGLE F1 ASYMMETRIC SUV AT
235/60R18 107 V XL A | C | B 72dB
- Klasa ekonomiczna
General Tire
GRABBER A/S 365
235/60R18 107 V XL | | dB
- Klasa średnia
Falken
EUROALL SEASON AS220PRO
235/60R18 107 W XL | | dB
- Klasa średnia
Kumho
AT52
235/60R18 107 H XL D | E | B 72dB
- Klasa średnia
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm
Hankook
Kinergy 4S2 X H750A
235/60R18 107 W XL C | B | B 72dB
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
Nexen
NBLUE 4 SEASON
235/60R18 107 V XL C | C | B 70dB
O producencie Yokohama
Yokohama na pierwszy montaż dostarcza opony takim koncernom jak: Audi, Chrysler, Honda, Lexus, Mercedes, Nissan, Renault, Subaru, Toyota, BMW, Citroen, Infiniti, Lotus, Mercedes, Peugeot, Skoda, Suzuki, Volkswagen, Brabus, Fiat, Isuzu, Mazda, Mitsubishi, Porsche, Smart, Tesla.
Yokohama Rubber Co. jest siódmym pod względem wielkości producentem opon na świecie. Załozony w 1917 r. koncern produkuje opony do samochodów osobowych, terenowych, sportowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i przemysłowych oraz do samolotów. Opony to wiodąca gałąź produktów japońskiego koncernu, ale w jego portfolio znajdują się także inne zaawansowane technologicznie produkty gumowe, które znajdują zastosowanie m.in. w przemyśle budowlanym, lotniczym, sportowym oraz w życiu codziennym. Opony produkowane są w 13 fabrykach (5 w Japonii, 2 w USA, 2 w Chinach oraz po jednej w Tajlandii, Wietnamie, Filipinach i w Rosji).
Producenci wchodzący w skład Grupy Yokohama: Ares.
Yokohama szczególną rolę kładzie na rozwój i badania: zatrudniając około 1000 osób w Centrach Badawczo Rozwojowych i wydając na ten cel ponad 100 mln dolarów rocznie. Opony testowane są w zależności od zastosowania w Daigo - Japonia (warunki suche i mokre) oraz w Takasu - Japonia (warunki zimowe). Opony testowane są również lokalnie, w Europie odbywa się to m.in. na torze Nuerburgring (Niemcy) oraz w zimowym centrum testowym w Nattberg (Szwecja).
Opony Yokohama plasują się w segmencie premium i są szczególnie doceniane przez użytkowników samochodów sportowych, wysokich osiągów i zaspokojenie ich potrzeb jest również strategią produkcyjną Yokohama. Opony Yokohama uznawane jest za bardzo skuteczne w trudnych warunkach. Dotyczy to m.in. linii zimówek Winter, które zapewniają optymalną przyczepność na drodze na błocie pośniegowym, śniegu czy lodzie. Opony Yokohama zwracają również uwagę bardzo zredukowanym poziomem hałasu. Pod względem ciszy w trakcie jazdy - również podczas ponadprzeciętnej prędkości - należą do szczególnie korzystnych wariantów w ofercie.
Yokohama należy również do producentów, których wzory opon - oraz ich ogólna stylistyka - należą do szczególnie interesujących na rynku. Nowoczesna stylistyka, podkreślenie dynamiki - a zarazem zróżnicowanie wariantów lameli - sprawiają, że azjatyckie opony łączą sobą efektywność i efektowność.