Opona Tracmax 205/65R15 X-PRIVILO TX1 94V
Opona Tracmax 205/65R15 X-PRIVILO TX1 94V [TX1R1505]



Dzisiaj produkt oglądało 1 osób

Przez 30 dni produkt kupiło 0 osób
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Letnie |
Szerokość | 205 |
Profil | 65 |
Średnica | 15 |
Index nośności | 94 = 670 kg |
Index prędkości | V = 240 km/h |
Hamowanie na mokrym | B |
Opór toczenia | C |
Hałas zewnętrzny | 69 dB |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | TX1R1505 |
Kod EAN: | 6956647620320 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |

Opona Tracmax 205/65R15 X-PRIVILO TX1 94V
To idealne rozwiązanie do stosowania w codziennym użytkowaniu auta.
Opona Tracmax X-priviloTX1 charakteryzuje się efektywnością paliwową w klasie C co przekłada się na zużycie paliwa podczas podróży. Opona posiada klasę B w przyczepność na mokrej nawierzchni co informuje nas o długości hamowania na asfalcie. Opony wytwarzają hałas na poziomie 69 dB. Im niższy poziom hałasu, tym większy odczuwamy komfort akustyczny w kabinie auta.
Opony przeznaczone są na sezon letnie do samochodów typu osobowy.

Produkty podobne do Opona Tracmax 205/65R15 X-PRIVILO TX1 94V
- Klasa ekonomiczna
Sailun
ATREZZO ELITE 
205/65R15
94
V
|
|
dB
- Klasa średnia
Kumho
HS52 
205/65R15
94
H
C |
B |
B 71dB
- Klasa ekonomiczna
Windforce
CATCHFORS H/P 
205/65R15
94
H
D |
C |
B 71dB
- Klasa ekonomiczna
Fortune
FUNRUN FSR-802 
205/65R15
94
H
C |
B |
B 70dB
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
Triangle
ReliaXTouring 
205/65R15
94
V
D |
B |
B 71dB
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
- Gwarancja 5 lat

Dębica
PRESTO HP 
205/65R15
94
H
D |
D |
B 71dB
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
RoadX
RXMOTION H12 
205/65R15
94
V
C |
C |
B 71dB
WYBÓR
- Klasa ekonomiczna
Nexen
N'BLUE HD PLUS 
205/65R15
94
V
C |
B |
A 68dB
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.